Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

1. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ.

Σε περίπτωση που πραγματοποιήσετε αγορά εξ'αποστάσεως (πχ μέσω ίντερνετ ή τηλεφώνου) μπορείτε να επιστρέψετε ένα προιόν και να σας καταβάλουμε το αντίτιμό του αν μας κοινοποιήσετε την επιθυμία σας για επιστροφή γραπτώς μέσω
email στο info@todos.gr, μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικά στο 2315-009278 εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του/των προϊόντων σας.

Με την ενέργια υπαναχώρησης υποχρεούστε εντός 14 εργάσιμων ημερών να μας ενημερώσετε γραπτώς μέσω email στο info@todos.gr, μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικά στο 2315-009278 και να μας επιστρέψετε το προϊόν/ντα που αγοράσατε με ασφαλή τρόπο και στην άριστη αρχική του/ους κατάσταση (σαν καινούριο) στην οποία σας παραδόθηκε.

Υποχρεούμαστε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του/των προϊόντων και αφού γίνει ο σχετικός ποιοτικός έλεγχος για να διαπιστωθεί η κατάσταση του/των προϊόντων να σας επιστρέψουμε το ποσό που μας έχετε καταβάλει (αξία προϊόντος/ων) χρησιμοποιώντας τον τρόπο που καταβολής τον οποίο επιλέξατε για να μας καταβάλετε ο ίδιος το τίμημα. Στην περίπτωση που έχετε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα, προβαίνουμε σε άμεση εντολή επιστροφής χωρίς να φέρουμε ευθύνη για τυχόν καθυστερίσεις πίστωσης του τιμήματος που δεν οφείλονται σε εμάς.

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.
Δεν ευθυνόμαστε και δεν θα αποζημιώσουμε καταναλωτή ούτε και θα έχει κάποιο αποτέλεσμα η υποβολή υπαναχώρησης σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημιά στα αγαθά από υπαιτιότητα του καταναλωτή ή περίπτωση χρήσης η οποία υπερβαίνει το αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηρηστικών και της λειτουργείας των αγαθών.

Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να συνοδεύονται με τα απαραίτητα νόμιμα έγγραφα (πχ Απόδειξη ή Τιμολόγιο αγοράς), την απόδειξη παραλαβής και εαν πρόκειται για ανταλλακτικό, την απόδειξη παροχής υπηρεσιών από εγκεκριμένο συνεργείο. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής των προίόντων επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

2. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Αν αγοράσετε προϊόντα από το φυσικό κατάστημα, δεν έχετε νόμιμο δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελλατωματικά.